början av kvällen spenderades med anna babe! <3

hejhej, åt middag nyss, ska berätta vad jag gjort i början av kvällen och eftermiddagen.
Mamma, pappa och syrrorna åkte iväg nånstans så jag tog mej en liten cykeltur för mej själv, sen ringde jag till Anna och så åkte vi och badade i glasan! de var sjukt skönt och mysigt och solen lyste och allting, de var sjukt mysigt! till jag skulle prova " the marika style " och ramlade på en sten! och börja blöda ganska rejält på ena knät !! har fortfarande lite ont.
i början så kände jag nästan att de gjorde lika ont som de gjorde då jag knäckte hela min knäskål för ett år sen.
i alla fall sen börja vi åka hemåt, satte oss i fatboyen och käka godis och snacka, jag och Anna har alltid lika kul!
nu ska jag lyssna på lite musik och kanske fixa nån design ?
pusshej <3

Jag älskar dig , Anna ! de gör jag verkligen! <3

Postat av: elin

sv; aha vad roligt, vart ska ni på klassresa någonstans? :)

Min vecka ser ut såhär: Börjar skolan på måndag & träningar hela veckan ungefär & sen bara shill & på fredagen åker vi upp till flaun & har läger & kommer hem på söndagen! :)KRAM

2009-08-22 @ 19:58:28
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback