Cha Weng!

hejhej, jag och syster sitter i datasalen helt ensamma, haha de ar darfor vi sjunger som vanligt valdrig hogt dessutom! Idag vakna vi ganska sent, vi va uppe till kanske 2 igar och kolla pa film, vi kolla pa the Proposal och den var sjukt rolig och bra! I alla fall sa sen at v frukost och sen sola vi och bada sen gjorde jag den andra pedikyren for denna resa ! I alla fall de blev metall gra silvrig farg ! valdrigt snyggt men de haller pa att ga bort for jag raka halla hela borttaggnings saken pa mina naglar! haha jag e smart jag verkligen! haha i alla fall sen sa gick ja och syrran hit. sen drog vi till rummet, sen gick jag och syrran och at lunch, och just nu tror jag mamma och pappa haller pa att ata ? i alla ja ska beratta om igar, ehm juste vi var i Cha Weng eller hur de stavas och shoppade loss, jag kopte en ed hardey troja, en luis vuitton vaska, en ny bikini , ett par nya solglasogon och till sist ett rosa skal till min iPod :D
Men nu orkar jag inte blogga, ska gora annat! Man maste ju steka lite i alla fall!
pusshej <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback