dagen med Sofia gumman !

Hejsan.
Idag har jag varit me sofia, vaknade ganska sent , eftersom igår kväll satt jag nästan uppe hela natten och jobbade med en design D:
I alla fall först satte vi oss lite lugnt vid datorn och kollade lite bloggar , sen åt vi lite glass och satte oss ute i hängmattan och lyssnade på musik :D sen så åkte vi och handlade lite picknik, sen drog vi till boobadet och myste och hade de jätte roligt :D
Vi badade också såklart, sen drog vi till boovallen och kollade på nåra killarsträning, sen så kom mamma och hämtade oss och vi satte oss framför datorn, och lyssna på musik som vanligt :D haha

Imorrn ska jag nog vara med Anna, men de blir ganska sent för hon går på friidrottsläger o de slutar typ 3 :D

men vi får se :D

pusshej <3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback