Filippa reklamen!

tjenare!
Kom hem från träningen för nån timme sen kanske!
Gick inte så jätte bra, men i början gick de bra, jag fick astma anfall i slutet pga luften, jag har ju för de mesta tränat ute nu och de är ovant att komma in i en varm lokal utan luftkonditionering!
Efter träningen åkte jag hem och åt sen satte jag mej här!
Och nu tillbaka till rubriken!
Har ni märkt att de kommer upp en sån här reklam lite överallt ?

De är filippa! Jag känner henne! Gud va coolt de känns ! Nej jag skoja bara , men hon bor på min gata och min syrra är går i samma klass som henne :D Men hon är väl inte känd. Var jätte bra kompis me henne när ja va mindre :S
Men nu ska jag kolla lite på Navy CIS som jag har missat 20 minuter av redan!
pusshej <3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback