första dagen i skolaaaaan!

hejhej, hann inte lägga upp en bild på dagens outfit imorse, jag hade fullt upp med att fixa saker och allt.
I alla fall, vi samlades utanför ingången och höll på och rektorn höll tal och allt, sen gick vi till klassrummet. Jag sitter bredvid Madde längst bak i klassrummet och i mellanraden :P I alla fall, sen snacka vi lite om allt möjligt sen fick vi typ göra nån bild sak, sen hade vi rast, då va ja me , Mika, Anna, Linnea, Elin & Ebba. Vi gick runt lite o så, sen gick vi upp o hade lektion igen, vi gjorde samma sak, sen hade vi promenad ttyp sen åt vi. Sen hade vi rast igen :P då dansa jag & mika runt lite, medans, Anna , Ebba , Linnea och Elin kolla på :D haha sen gick vi in, o då var Stella där, så jag snacka lite me henne, hon hade typ gått runt och letat efter mig :D hah, sen hade vi lektion och vi snaacka om vässarö, ja sover me Anna i ett rum , och I rummet bredvid sover Elin o Mika och sen Moa och Lisa :D Sen hade vi lite lektion sen gick vi in till andra klassrummet och sen skulle vi ha språk, men de visades sig vara andra gruppen som ska ha språk imorrn, så imorgon börjar jag klockan 8 och har språk :D Nu är jag hemma och ska äta snart sen packa väskan och sen dra till träningen!
bloggar mer sen!
pusshej <3

Postat av: elin

sv; gud vad skönt, är det mycket mobbning?

Den är väl toppen :P KRAM

2009-08-24 @ 19:59:53
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback