Hemma !

.... igår !
Haha jag kom hem igår , och jag somna faktiskt på planet ! Oväntat asso! haha men i alla fall i går fick ja sms av rasmus och så va jag  me han o mikaela och frida vi drog till södesved och myste o badade skit mysigt!
och sen somna jag skit tidigt för de är ju jätte stor tidskillnad här i sverige än vad de är i thailand, men i alla fall och idag var vi ute me deras kompisars båt och hade de as mysigt ! Vi åkte ring också, haha jag o rasmus ramla av båda två, fifan, kändes som om jag skulle dö. hah
som ni ser har jag fixat lite med designen.. eller fixat och fixat, de är en gratis design :D
men nu ska jag fixa lite mer med den!
pusshej <3

Postat av: vonsoifa

snygg design blev<33

2009-08-06 @ 20:01:29
URL: http://vonsofia.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback