hjääälp !

Ni skulle bara ha sett ! Jag cykla hem från Sofia och de börja spöregna , och vad jag har på mej ? jo shorts o linne ! gud jag trodde jag skulle dö , och de bara öste ner ! och bilarna på vägen skvätte massa vatten på mej när dom körde förbi ! Och man tänker liksom " va fan tänk dej för ! ja kommer ju för fan cykla i de här vädret 2 km till ! ". Såg typ ut som om jag var nyduchad när jag kom hem. Jag måste ha sett rolig ut alltså, gick & prata med mej själv och bah : du kommer dö, va fan tänker du med ? såklart du vill ha skjuts ! Aja, hos sofia så badade vi vid gustavsvik och myste & fikade sen gick till sofia, och på vägen hem så snacka sofia och ullis i telefon me varann så jag ringde till marre :D
haha om typ tre kvart kommer ullis & sofia och hämtar mej så åker vi till träningen! Gaah de var riktigt längesedan jag tränade men jag har ju tränat lite smått under sommaren, jag var till och med ute och sprang typ 3 km runt stranden i thailand!
duktig flicka jag är !
men nu ska jag packa lite & sånt där.
pusshej <3


Postat av: CÉLINE

SV: tack så mkt :D joo, det har jag ;) köpa en? (a)

2009-08-11 @ 17:17:18
URL: http://celineaden.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback