I´m BACK!

Hejhej, kom hem från köping för kanske en kvart sen eller så.
Nu ska jag berätta.
Vi kom till köping vid ungefär halv 10 på morgonen i fredags. Vi startade med att simma ett låååångt och jobbigt pass, efter de så checka vi in och jag sov med ullis. Sen packa jag o Ullis upp och sen gick vi ner och åt lunch, sen gick vi tillbaka till rummet igen och myste och kolla på tv och packa upp lite mer. Sen hade vi en till träning. Skit jobbigt!
men kul var de! Efter den träningen gick vi och bytte om sen kolla vi på tv och jag och Ullis gick ner till Marre, Sofia och Enya. Och sen åt vi middag , sen gick vi till stan och köpte lite godis o så. Sen kom vi hem och sen gick vi till nån grill sak eller nåt och så skulle man spela teater. sjukt pinsamt för mej... blub blub blub.. de var min replik. haha!
Sen gick vi till rummen och jag och Ullis låg o snacka, sen kom Alex och Peter till oss, så vi spela kort me dom , jag är verkligen jätte dålig på kort så jag förlora ju ganska ofta kan man säga! Sen somna jag och Ullis vid typ 12 på natten :d
Sen vakna vi vid 8 och sen gick vi och åt frukost sen så körde vi ett simpass till och vi körde 20 x 100 frisim, de var skit jobbigt. Sen så  åt vi lunch och sen så myste ja och Ullis framför tven :D  sen så hade vi ett till simpass, sen hade vi typ teori och sen myste vi och gjorde oss fina och sen gick vi till stan igen och köpte massa saker. Sen så spöregnade de och jag o Sofia spela fotboll me killarna och de var så himla blött i gräset så jag ramla hela tiden och ja o Sofia äägde alla och vi krocka me typ alla !
vi fick väääärsta skrattanfallet också! Aja sen gick, Jag , Andre, Wille, Sofia, hannes , peter, alex, jesper och nåra till upp till vårat rum och kolla på film och sen så gick jag och ullis in till Emmeli och Carro och Nicklas och kollade på film och sen vaknade vi idag klockan halv 7 och var vid frukosten 20 i 7. och sen gick vi upp jag o ullis sen somna jag typ och vi packade . Sen simma vi och sen åt vi lunch och sen åkte vi hem och nu är jag hemma ;D
men jag ska kolla lite tv nu!
Pusshej<3


Postat av: MJ - fan blogg

Sv: Ja, de är bra. :D

2009-08-16 @ 17:28:28
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: MJ - fan blogg

Sv: Jag tror inte att jag kan, men jag vill. :/

2009-08-16 @ 19:51:51
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: MJ - fan blogg

Sv: Jag vet inte. Det kanske händer nästa år. :)

2009-08-16 @ 21:04:26
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: M [Foto&Vardag]

Anmäl dig gärna till Veckans blogg! Kika in på min blogg för mer info! ;p

2009-08-16 @ 21:08:20
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback