Mika sov här-

hejhej, jag och Mika vaknade säkert för nån timme sen av att Mikas mobil ringde.
Igår åkte vi först till Sickla och kolla runt lite, båda hittade nåra saker vi ska köpa senare, jag hade inte så mycket pengar med mig. Sen åkte vi till forum och kolla runt lite, sen kom mamma och hämtade oss, och vi åkte hem och bestämde att jag och Mika skullle laga mat och efterrätt till mina föräldrar, så vi åkte och handlade och så! Sen när vi kom hem satte vi igång med vårat matlagningsprogram. Det blev pastasallad och vi gjorde värsta resturang maten! Till efterrätt blev de frukstsallad, gott gott! Sen kollade vi på Yesman :D och käka chips o godis, sen kolla vi på leaglly blondes 3 :D
den va jäääätte bra! Sen somna vi kanske vi halv 2 - 2. Och vakna för en timme sen, idag ska jag nog mest bara vila för jag ska träna ikväll, mika ska hem om typ 40 minuter så jag måste sluta skriva nu .D
pusshej<3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback