Schwarskof eller hur de nu stavas!

Min mamma skulle färga håret med schwarskof eller vare nu heter till ljusa och blonda slingor eftersom hon har fått, utväxt och då syns hennes mörka hår igen.
Så gjorde hon de, sen kommer min syrra ner springande till datorn och säger : Amanda du mååååste komma upp, mamma har färgat håret, de blev jätte fint men de blev brruuuuuuuuuuuuuuuunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag sprang upp och såg mamma med brunt hår! haha jag ska aldrig färga håret så, i såna fall tona.
Jag funderar på att tona mitt hår :D vad säger ni ?
nu ska jag kolla på Navy CIS om de kommer :D
pusshej <3

Postat av: sandra<3

SÖÖT DEsign<3 haha stackars mamman hihi men hur ska vi göra asså om min design: du ger mig instriktionerna och jag lyder hhaha/ kraaam<333

2009-08-21 @ 12:06:27
URL: http://thesandralife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback