Svar på tal !

1. Anser du att de är fint med rosa läppar?
Ja, jag tycker att de är fint. Men inte överdrivet rosa läppar!

2. Tjena mors! vad skulle du helst köra över en ekorre elr en stor äklig padda!!!!
jag undrade hahhahahahah

Hahah, ja du inget av dom egentligen, men om ja måste välja så kan de väl vara en padda.. ?
 
3. varför har du två bloggar (hundra tjugo) och den här??
Jag har bara en blogg, så är de, jag har raderat den andra, jag har den här för att helt enkelt starta en ny blogg.

4. Hur lång tid tare för dig att göra en design?
De beror på, om jag vet vad jag ska göra så kan de ta 10 minuter upp till en halv timme, om jag inte riktigt vet så kan de ta en halv timme upp till 2 timmar.

5. Hur gammal är du?
Jag är 12 år :P

6. Färgat håret nångång?
nej de har jag inte. När jag sa att jag skulle " fixa " mitt hår så använde jag bara en spray man kan spraya på när man har tvättat håret.

7. Vad har du gjort i sommar?
Ja du, jag har gjort massa saker, varit på läger , badat med kompisar solat, och höjdpunkten var nog Thailand, jag var där i 3 veckor, annars har jag varit ute på skärgården också! ;)

8. Vad använder du för kamera?
Jag har ingen kamera. Den gick sönder och jag lagade den men den gick sönder igen :( använder min mobil kamera!


9. Gör du gratis design?
Japs helt klart!


10. hej amanda!!gillar du maackarrrrröner???? puss och kram!!<33
Om du menar makaroner, ja såklart ! <3


11. Är du kär?
Jag tror de i alla fall.

12. Längsta förhållande?
4 år :D tro de eller ej.


13. Pinsammaste saken som har hänt dig?
De var nog när jag och Mika skulle dansa inför klassen och så skulle jag lyfta mika och så tappa jag henne typ :S <3

14. Hur har du blivit så bra på design?
Jag vet faktiskt inte. De var en tjej som lärde mej att lägga in designer, så jag började med att göra designer i paint sen blev jag bättre, och fick ett program och nu håller jag på som en galning :D

15. Hur känner du Anna?
Vi går i samma klass ! <3

16. Hur känner du Mika?
Vi går också i samma klass ! <3

17. Favorit godis?`
Choklad tror jag :D <3

18. Vad fick dig att starta en blogg?
De började med att Vendela sa att hon hade en egen hemsida, och då skaffade jag också de, och skrev och skrev , sen blev jag mer intresserad av de , och började med nya bloggar hela tiden och nu har jag den här ! Jag gillar att skriva av mej på dagarna och lägga upp bilder och jag gillar att läsa kommentarerna man får! <3

De var nog alla!
Hoppas ni fått svar nu ;D
pusshej <3

Postat av: elin

sv; aha okej, nej jag bor mittemot tyresö. Jag bor i vendelsö/ haninge! :) KRAM

2009-08-23 @ 20:23:56
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: sandra

heeejsan söötis! händer annars då?/ kram på dejj<3

2009-08-23 @ 20:32:18
URL: http://thesandralife.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

SÅ bra :D samma här tack!

2009-08-23 @ 21:27:35
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Vendela

Haha, härligt att höra att de e tack vare mig som du bloggar, för din blogg e underbar :)

2009-08-24 @ 19:06:49
URL: http://veida.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback