2 december!

Hejsan, jag har inte hunnit blogga så jätte mycket. Idag var ja på uttagning till idrottsklass! det var kul, och roligt!
Imorgon har ja skridskor på gympan! Wish me good luck! Juste, jag hade sovmorgon imorse, de var fett mys!
Sitter här o drogar farmville och Icy tower ! HAHA och ja fick 302 slå de du, mannen! ;)

ibland har man kul! :D haha mumsigt, jag har brist på vad ja ska ha på mej imorgon, ja vill ha nåt annorlunda :P men ja vet inte riktigt om ja kommer lyckas , ni vet vad som kan hända.. hehe, eller det vet ni inte? :)
haha men ni vill allt veta, det vet jag!
Men nu ska jag ner och se vad ja ska ha på mig! Så pussa på er så länge!


Postat av: Malin

ere äkta Ed Hardy? ;)

2009-12-03 @ 09:23:19
Postat av: Amanda

Malin : Ja :)

2009-12-03 @ 14:53:16
URL: http://akeii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback