igen snöad! :O

Hejsan svejsan! Idag vaknade jag vid 7 tror jag, var fett trött. I alla fall, fixade mig och sen gick jag till skolan. Det var så jävla kallt imorse, jag frös som in i pip svängen alltså! Jaja, i skolan så hade vi först lite info typ, sen fick vi våran " skoltidning " sen fick vi tillbaka svenska provet. det gick super!
I alla fall, sen var det rast, sen hade vi gympa, jag hade inte med mig gympa kläder, och det hade inte 11 andra heller, det var typ bara 12 med :P aja, sen åt vi lunch. vi fick julbord! haha vi fick julmust, Annas julmust smaka tegelsten ;D Sen drog jag hem, vilade lite, och sen åkte jag till slutintagningen för idrotts klass. Den började vid typ 1. Så vi körde typ Volleyboll, Pingis, dans och reck. Det var kul.. haha, sen gick ja till andra hallen och vänta på ullan som kom, sen pratade jag med Marre i tele, sen så kom ullan, och då satt vi vid hennes dator skit länge typ ;) Sen började träningen, var där typ 20 minuter, sen drog ja till forum, där träffa jag Mika och vi köpte presenter till Elin , och sen en till present! Sen tog vi en macka och satte oss på bibblan, sen kom pappa och hämta oss vid 15 över 7 tror jag..

Och imorgon har jag avslutning 07.50!!!!!!!!!! guuuud, börjar hellre senare och slutar vid 11 eller nåt!
Orkar aldrig gå upp så tidigt!
Och jag kan inte fatta att det var den sista skoldagen idag, jag menar jag var bara där 2 lektioner, det gick skiiiit fort!
Men nu börjar snart GLEE!!!!!!!!!
I LOVE IT!
men jag bloggar mera senare! puss på er!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback