Life is a game and it´s not fair, I break the rule cause I don´t care.

Tjena mors alla glada, och ledsna!
Idag orkade jag verkligen inte gå upp ur sängen, låg säkert och drog mig i 20 minuter eller så! Men till slut gick jag upp. Idag i skolan hände de inte så mycket, vi hade vikarie för våran lärare fyller 50 år idag! GRATTIS! I alla fall, så vi gjorde lite olika saker, men på rasten blev jag mulad minst 5 gånger! Nea , Mika, Filip o lite david mula mig! Haha sen åkte ja in i en snöhög! det är så mysigt när det snöar så mycket! Och sen fick vi tillbaka vårt engelska prov! det gick super! Imorgon har jag sovmorgon till 9. Då ska jag verkligen sova ut!
Men men.. jag måste börja ta mer kort! Tycker ni inte det?
Jo det såklart ni gör! Men nu ska jag dricka nåt varmt, för jag fryser :§
Sen ska jag kolla på tv, puss på er! <3

Jag och Nea på isen :) miss that!  Mika stolt fotograf! <3<3<3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback