Måndag eller tisdag?

Shuuulululuuu!
Sorry att jag inte bloggade så mycket förut, men igår var jag med Evelina, vi hade det sjukt kul som vanligt , haha, vi köpte en helium ballong och hade skiit kul, haha våran humor är liiiiiiite speciell bara.. haha. I alla fall idag så var jag med Ulli, träffade henne i sickla , hon köpte ett par skor och jag köpte en klänning och ett linne , kommer kanske lägga upp vad jag köpt lite senare.. vet inte om jag orkar, är helt död! Sen åkte vi hem till Ulli och åt , och sen dansade vi lite i hennes " gym " med skiiit hög musik :D haha, vi spelade in nåra videos, hahah skiiit kul! Aja , imorgon vet jag inte om jag ska träna.. eller kanske, men jag har fått så himla ont i min hals dom senaste träningarna så att det inte är sant! Och jag har ju varit hostig och sånt.. men nu ska jag kolla på tv och sådant , så puss på er! <3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback