Skolavslutning och forum med Anna!

Hejsan! Idag var det skolavslutning! Så jäkla skönt! I alla fall, vi började typ 07.50, skit jobbigt! I alla fall sen hade femmorna typ nån show, dom var ganska bra faktiskt! Hanna och Veronica ägde! haha :)
Sen gick vi upp till klassrummet och fikade, sen stannade jag, Mika, Anna, Linnea och Ebba kvar lite och gav varandra julklappar, jag fick, ett halsband i guld med pärlor på och ett par örhängen av Ebba, ett sjuukt fin guld halsband av Mika, Ett par SKIT snygga örhängen av Linnea , och en fotosak med ett hjärta på, som man kan sätta foton i av Anna! :D
I alla fall, det var slut vid typ kvart över 9. Så jag och Anna gick hem till mig och fixade lite och sånt, sen drog vi till busshållsplatsen, asso precis när vi kom så kom bussen! Vi hade tur! Aja sen när vi kom fram gick vi runt lite och anna köpte en julklapp. Sen så tog vi en smoothie. Sen så gick vi runt lite och provade lite saker och sånt, jag träffa typ sjukt många där! Alla var typ där! Träffa Eve, Stella, Tove och massa andra! I alla fall, sen åt vi en macka. Sen gick vi runt massa mer! Och jag hittade nåra saker ! Vi kom typ dit vid kvart över 10 och vi åkte hem vid typ halv 3.
Vi fick stå och vänta skit länge på bussen!!!!!! Jag frös nästan ihjäl seriöst!

I alla fall, ska snart börja fixa mig, ska på en " fest " ikväll! Så jag kommer kanske hem vid 22.15 - 22.30 osv.
I alla fall, men ni får ha en bra fredag kväll! Puss på er! <3

Postat av: Veronica

Tack för att du tyckte att vi ägde :D<3

Kommer sakna er :''''( JÄTTE JÄTTE JÄTTE MYCKET<3 Jag vill byta tillbaka till er/vår skola igen<3:(

2009-12-19 @ 10:08:05
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback