Update fran Thailand!

hejhej, just nu sitter jag har som vanligt i datasalen i Koh samui, vi har gratis intenet uppkoppling sa jag kommer formodligen att updratera ofta. Jag ska formodligen snart ata lunch. Ehm, igar var vi i Cha Veng tror jag att de stavas, i alla fall de var en skit lang gata me bara massa shopping butiker, kopte ett par Levi`s jeans skit snygga faktiskt! Sen tror jag att ja kopte en lacoste troja och ett par flip flops.. i allaf all idag ar de ungefar 40 grader varmt, men jag har ont i huvudet sa jag ar inte ute. men men.. kommer updratera mke , de lovar jag verkligen! i alla fall under dom 4 kommande dagarna for de ar da jag har tillgang till data gratis.sen aker jag faktiskt till bangkok ocksa ! da ska jag shoppa for mke! i alla fall de var nog allt ja ville saga :D
puss
/amanda

Postat av: Kristin

Sv; En design kostar 200 kronor och uppe i headern finns en knapp vid namn "bloggdesign". Klicka där och all information finns där!

2009-07-31 @ 11:31:55
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hejsan amanda!

jag gör gratis designer. :) men just nu är jag inte hemma. och jag har fullt upp.. =/

2009-07-31 @ 11:46:44
URL: http://alexandraneudatjina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback