Lördag kväll och söndag!

Hejsan!
Jag har inte tänkt på att jag typ alltid börjar mina inlägg med " hejsan"
i alla fall, igår kom Sofia och hennes pappa o hämta mig typ kvart i 6, sen hämta vi Ullis och sen Marre!
Sen åkte vi och kolla på bio! Trubbel i paradiset blev det! Den var sjukt rolig faktiskt, den rekommenderas !
Kom hem kanske halv 10.. I alla fall, då kolla jag på sugiga körslaget haha!
Idag har jag inte gjort nåt speciellt, FARSDAG var det ju, pappa fick saker av oss!
Senare idag ska jag hem till Rasmus som fyller år!
GRATTIS PÅ DIG RASMUS!
 Hehe , men jag kommer väl blogga lite mera senare sorry att jag suger på att blogga haha !

Men jag är trött, jag ska somna framför teven , sen ska jag be mama göra fotmassage på mig ;)
men ha en fortsatt bra dag så hörs vi sen :P <3

Bild på mej, Ebba och typ halva dannes fot :P

Postat av: D E L L A

sv:

Skönt :)

Jo, det är bara fint fint!

2009-11-08 @ 19:50:45
URL: http://dellas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback