GRATTIS MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!
JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UT
I HUNDRADE ÅR!!!!!


 

Haha okej, nu har jag sjungit massa gånger för mamma!
Jag och Danne överraskade mamma efter skolan, haha vi plinga
på och mamma kom och öppnade och vi bah: GRATTIS!!!
haha, idag på eftermiddagen var jag lite med danne, och nu ska jag
snart träna!
Bloggar mera sen och då kommer det bilder säkert!
pusshej!

Postat av: Pernilla

Jag försöker nu men det går inte? Eller jag hittar det inte :(

2009-10-12 @ 16:19:41
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: Anne från anneliscious.

SV: Vad kul :D



Grattis till din mamma.

2009-10-12 @ 18:22:58
URL: http://memorytokingofpop.blogg.se/
Postat av: evelina

grattiiiiiisssssss

2009-10-13 @ 12:57:47

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback