Härliga ....... regniga lördag!

Tjo!
Måste bara säga att det var bra att Camilla åkte ut ur Idol igår! Jag tycker helt klart att Reza och Rabih var bäst. Men helt ärligt, Erik gjorde thriller nästan till en snusk låt, såg ni inte hur han dansa  eller inte dansa utan särade på benen! åh han är ett skämt. I alla fall! Idag har jag varit inne i stan med mamma, syrran och träffat min gudmor från finland och Anna och Aino! Kul att träffa dom igen, det var riktigt länge sen! Jag tror vi ska åka till finland på påsklovet och hälsa på dom! Vi shoppade och fikade, jag köpte en vattenfast mascara, ni vet bananmascaran? ;)
Och sen köpte jag ett par gråa benvärmare!
När jag kom hem så fixa ja min syrra lite och sen gjorde vi en design till henne!
klicka här för att komma till hennes blogg!
Vet ni? Jag blir galen att dom inte visar blogawards på tv! :@

hihi :P <3
Men nu ska jag väl gå och spendera kvällen med familjen! Så vi hörs imorgon då jag och mamma ska ut i naturen! Någon som kan gissa vad vi ska göra?


Postat av: vonsofia

haha du ska ta kort på din mamma!!!!

2009-10-18 @ 11:21:09
URL: http://vonsofia.blogg.se/
Postat av: vonsofia

haha du ska ta kort på din mamma!!!!

2009-10-18 @ 11:21:44
URL: http://vonsofia.blogg.se/
Postat av: ida

jo det gör dem typ på tv400 :)puss

2009-10-18 @ 11:55:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback