Låtar som får mej att minnas massa saker!

I want you back - det var när vi var i thailand, så hade vi precis tagit massage och solen höll precis på att gå ner och vi bodde precis bredvid stranden och jag och syrran spelade beachball och lyssnade på I want you back och dansade och alla kolla!

 

Beautiful - jag lyssnade sjukt mycket på den här låten hela tiden! Det var förra vintern , jag kom ihåg att ja satte på högsta volymen och dansade för mamma och pappa!



I know you want me - när vi var i thailand så spelade dom det här väldigt högt på gatorna så att de nästan dunkade och man började liksom dansa !



You are not alone - jag lyssnar beroende mycket på den här och kan låten utan till och blir alltid glad när jag hör den!



Say say say - älskar den här låten och blir hyperaktiv och börjar dansa som en galning!


Speechless - den är bara så underbar att jag nästan kan gråta när jag hör den! texten är så himla äkta!


Hold my hand - den är bara så underbar, jag älskar texten, musiken, melodin, rösterna och allt!

hihi där fick ni veta lite mer om vad jag gillar!
Vilket är typ bara Michael jackson och Akon ! hahaha sen finns det massa andra men jag orkar inte lägga upp alla!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback