Nu är jag tillbaka igen!

Hejhej!
Nu som ni kanske ser har det kommit upp en ny design och jag är ganska nöjd, men jag ska ändra lite bilder och så för ja har tagit några bra bilder idag med sofia i Täby centrum :D haha, men det var på Sofias mobil så ..
Aja jag har hunnit göra massa saker!


* Jag har hunnit köpa 2 par skor!

* Jag har hunnit köpa en höstjacka!

* Jag har hunnit fått Photoshop!

* Jag har hunnit varit på teater!

* Jag har hunnit fått en ny mobil!

Och sen är det säkert massa andra saker som jag inte kommer på nu bara för det!
Hahah.

Idag.
Idag var det simtävling i täby, det gick väl bra! Jag persade med 27 sekunder på 400 frisim! Wohoooo! Vi åt lunch på Tacobar, och sen gick vi till indiska och jag blev helt kär i en sjal! Jag och Sofia hittade fina håriga björn/ päls saker ! Det kommer upp bilder sen!  Sen på eftermiddagen gick det bra! Efter 100 bröst , så satte jag och Issa oss ute under taket och flumma och skratta jätte mycket och värmde upp! Sen kom Tim , Evelina och Alice och var med och värmde upp! Annars har det gått bra, simmade av med Elin också!
Nu ska jag äta lite Ben & Jerry´s som belöning! Det kommer massa bilder senare i ett inlÄGG!

HAHAHA, är det någon annan som ska kolla på Körslaget?
Jag och syrran kanske ska kolla på " A cindrella story " som vi fick av sötisen André idag!
Pusshej!
Är verkligen på blogghumör nu alltså!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback