Ny design!

Hejsan svejsan!
Nu har jag lagt in en ny design, så vad tycker ni?



Som ni kanske har märkt så har jag varit lite död på updratering
i helgen, hann bara skriva ett inlägg i fredags, men nu ska jag berätta.
Jag vaknade helt död i lördags hade ont överallt och hade jätte ont vid
blindtarmarna typ, så jag kunde inte simma i tävlingen som var då.
Jag vaknade vid typ 9 då, gick ner till soffan, bäddade somnade om till 12,
Vaknade åt lunch, somnade om till 2 och sen vaknade jag , drack lite vatten och sen
kollade jag på film, och kolla på tv, och sen så åt vi middag, kollade lite på tv,
sen somna jag ! Haha idag, vaknade jag vid kanske halv 8! :O
idag var det simtävling, på förmiddagen gick det absolut inte bra för mej!
men eftermiddagen var super duper bra,  lite konstigt, men som Carro sa, att jag är
en eftermiddagssimmare ! Hon hade tydligen rätt ! :O
nej vill bara veta vad ni tycker om designen ! så SKRIIV!

PS. MIN MAMMA FYLLER ÅR IMORGON! GRATTA HENNE VIA KOMMENTARER!!!!


Postat av: Pernilla

Jag vet inte.

Ena stunden vill jag ha brunt och andra blondt. Jag har aldrig färgat håret brunt så det skulle vara en upplevelse. Men samtidigt så vågar jag inte eftersom att jag aldrig varit brunhårig :P

2009-10-12 @ 08:21:56
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hälsa GRATTIS från mig och jag kommer inte på träningen idag är sjuk.

2009-10-12 @ 09:17:26
Postat av: Pernilla

Åh, tack så mycket för tipset! :D

2009-10-12 @ 16:09:30
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: Matilda

GRATTIS :)

2009-10-29 @ 22:02:51
URL: http://punkinprinsessan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback