Om man äter för mycket dumle blir man tjock!

Hej!
Just nu sitter jag med Anna bredvid mig, vi har kollat igenom massa gamla bilder och videos och har skrattat så in i bomben mycket, vi höll nästan på att bajsa på oss!
Vi tänkte bjuda på lite gamla bilder på oss o nåra till :D
men mest på oss :P

Från vänster Anna, jag , Elise och Marika

Anna nere i soffan och jag som tar kort :P klockan 1 på natten :P precis då elise och Marika hade somnat :P

Anna och jag :) lägg märke till våra väldigt mörka hår! ;O

Uppifrån Anna sen jag sen Marika! Vi jobbade utomhus ..på IP, men vi jobbade inte så mycket.. det blev mest bilder! haha

en kommentar : skrattanfall ;PP

Vi var sååååååååå barnsliga! SKRATTANFALL GÅNGER 1000!
'
HAHA alla har varit i sina wannabe år..

haha jag och mika :D !

2008 december snart 1 år sen ... hahahahahahah <3

jag och anna! Vi är modeller ! :D yeeeeeaaah HAHA
 
SÅ HÄR SER VI UT IDAG!

hahah daaaamp

HAHAHA JAG MED LUGG ALLTSÅ!

heheh! :D:D::D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D::D <33

Ser vi ut som mongisar när vi gör så här ? ;P

BLONDIE POWER FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har ni fått njuta lite av skratt och roligheter från vårat liv! nu ska vi göra lite annat!
pussar från Amanda och Anna ;)


Postat av: Pernilla

Haha, nog fick jag mig ett gott skratt allt! :D Vad gulliga bilder du har där! =)



Åh, men tack! Vad glad jag blir! :D Det kan jag nog göra någon dag! :D Jag har inte så många jättegamla men en del som är mer än ett år iallafall :P

2009-10-26 @ 12:09:59
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: Angelica

klart man inte blir tjock av dumle ;)

2009-10-26 @ 12:47:34
URL: http://blondinfransson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback