reningsverk idag ! haleluja ?

hejsan svejsan! Idag var det reningsverk som gällde! MUMSAN! Anna och Philip stod utanför mitt hus 20 över 7. Och sen vid halv 8 gick vi till daniel och sen gick vi och träffade Simon och sen upp till cp. Jag måste bara säga att vara i den dära reningsverket var ... va ska jag säga ? ja det var ett rum där det verkligen stank så in i fanken banken mycket alltså! och även om man höll för näsan med halsduken gick det igenom allting! Tänk att jobba där ? Killen vi blev guidade av hade jobbat där sen 1974 ! haha, i alla fall det hände inget speciellt. Men jaja, sen slutade vi vid 12, då gick jag och Ebba, Oscar och Filip till skolan och satte oss i små lekar hörn i en liten stuga och åt kakor och så kom det små barn och bah : får vi en kaka? haha det var sjukt kul! I alla fall, sen så gick jag och Ebba hem till mig och då så gjorde vi pannkakor sen drog vi till en park och där var det massa småbarn som ville att vi skulle putta på när dom åkte massa olika saker och allting! haha det var ganska kul :D
I alla fall imorgon är det fredag och det är fett skönt!
Nu ska jag inte orka skriva mer för jag har typ inget att skriva om :P
vi hörs när jag orkar skriva igen!
pussar

Postat av: Pernilla

Hihi, var du? =) Jag minns också när jag hade min andra blogg, asgamla inlägg man ser tillbaka till :P

2009-10-23 @ 08:04:18
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha, okej =)

Ja, men det är ju alltid kul att kolla tillbaka på allt gammalt :P Hihi!

2009-10-23 @ 16:43:29
URL: http://nillevilla.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback