Aj som faaaaan !

Hejhej, skriver lite sent nurå, mådde mycket bättre imorse så jag gick till skolan, på lunch rasten så brukar vi va vid ett ställe där de finns träplankor, och så vare nån som höll upp ena plankan, och sen släppte den rakt i mitt huvud, och då menar jag verkligen att de var en stor riktigt planka! Mitt huvud bara dunka och de sved och ja trodde att ja skulle dö, så ja var inte med på den lektionen efter lunch, låg i en soffa i grupprummet med jackor över mej och en kall handduk.
Stackars mej!
Efter skolan drog jag hem , bakade kokosbollar och sen gick jag och handla mat , de blir tacos ikväll!
muumms!

Postat av: Vendela

Fyfan, vad ont :(

hoppas du mår bra nu iallafall <3

2009-09-04 @ 18:23:23
URL: http://veida.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback