Godmorgon!

Hejhej!
Idag vaknade jag lite innan 9, skulle ju kolla Mtv music awards igen, men jag missade janets tribute igen .. haha. I alla fall, nu sitter jag i mitt rum och håller på att välja kläder och fixa mej, måste tvätta håret också :P
Messar llite med Marre också !
Som konstigt är kanjag inte ladda in bilder från den här datorn somjag tagit från webbkameran :S
konstigt ...
aja, nej nnu ska jag fortsätta, juste jag och mamma satt uppe och kollade på dirty dancing igår :D
den ääägde !
Pusshej <3

Postat av: vonsofia

jag kollade oxå på dirty dancing igår... synd att killen (patricsw..... någonting....) dom för någon dag sen...<3

2009-09-19 @ 11:04:03
URL: http://vonsofia.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback