MTV music awards

hejhej!
Förlåt att jag absolut inte har updraderat någonting alls nästan. Jag lovar att jag ska bli bättre, håller på med lite designer, har kollat på reprisen från Mtv music awards, men ja missade MJ hyllningen som Janet Jackson gjorde, men jag ska se den på Youtube och sen på lördag morgon !
En sak måste jag bara säga, Kanye west, fyllo, asso helt seriöst, hur kan man hålla på så ? de var ju liksom Taylors pris, och sen kommer han och stör , full som ett äckel och säger att Beyonce skulle ha fått priset istället, gud man blir så arg !
Men Beyonce fixade ju så att Taylor fick hålla sitt tal sen .
Men nu ska jag fixa runt lite !

Juste! Idag på gympan så hade vi orientering och jag , Mika, Simon, Gabbe o Oliver hamna i ett träsk med massa lera och sen gick vi in i nån vass och kom ut på en brygga ut till Tollare träsk, De var sjukt fint att se Stockholmsberget och allt från andra sidan!
Don´t yaa think ? ;) <3

Postat av: sara

hej.. Min msn är [email protected] :) Adda mig :D

2009-09-18 @ 08:15:50
URL: http://momlovesyou.blogg.se/
Postat av: sandra<3

hello jag är inte alls bra på orientering hahaha vi ska ha det snart i skolan =s undra hur det går?/annars då??

kraam

2009-09-18 @ 15:42:38
URL: http://thesandralife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback