Nu är jag hemma igen!

Hejhej, nu har jag äntligen kommit hem!

Lördag.
Allting började med simtävlingen, det gick bra för mej och jag persa på rygg. Och vi körde lagkapp och vi kom 2:a. Sen åt vi lunch och sen simma vi nästa pass igen. Efter det sa vi hejdå till alla föräldrar och dom som inte skulle sova över, sen gick vi till Scandic och åt. Det blev korvstroganoff, det är ju inte min favvo men det var väl gott, sen gick vi den långa resan tillbaka till där vi skulle sova och bytte om, la ut sängarna och fixa oss, jag, marre, sofia, ullis, ylva och massa fler + nåra  killar sov i en gympasal. När vi var klara så kom alla andra in och vi körde lite " lekar " och samarbetsövningar för att lära känna varandra, det var slut ungefär vid 20 över 10 på kvällen, sen gjorde alla sig i ordning och la sej i sängarna och så släckte vi och då använde vi mobilerna för att få ljus, sen försökte killarna skrämma oss hela tiden men dom lyckades inte :D haha.
Sen så smygåt vi lite godis och pratade och sen fick nästan alla ont i huvudet och nåra hade ont i magen så vi gick och tog alvedon, sen när klockan var halv 1 så orkade ingen av oss hålla ögonen öppna så vi somna.

Söndag.
Vi vaknade av att Nisse och Petter kom in och sparka boll och kasta bollar och studsade och allt, och då frös vi sjuukt mycket, för det var så kallt, och klockan var då 20 i 7 på morgonen !!
Vi packade ner alla våra saker och gjorde så att det blev fint och rent, sen gick vi och åt frukost i rummet bredvid. Sen gick vi in och fixade ännu mera, och sen så hade vi " mattrullarn" typ , då skulle man kasta sej efter en matta och se hur långt man kom, Hannes, Wille och Andre var jäätte bra på det :D Sen lämna vi alla saker i hallen och gick till simhallen och simmade ett 2 - timmars pass som var jätte jobbigt! Efter det gjorde vi oss i ordning och blev hämtade!

Tyvärr blev det inga bilder eftersom min mobil blev snodd i fredags :'(
Nu ska jag vila , vi hörs senare!
pusshej <3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback