Tisdag / dagens outfit.

Hejhej, idag har de inte hänt så jätte mycket faktiskt, kom hem vid typ 10 över 2 kanske :D
Just nu håller jag på med en design som snart är på väg upp, om ni kollar nu så ser bakrunden lite konstig ut, men vi ska fxa det !
Klicka här


I alla fall, här kommer dagens lilla konstiga outfit !


Svart kofta : Kappahl
Blå t-shirt : Chichago ( stavning ?!?!? )
Svart underlinne : Ginatricot
blåa söndriga trikåer : H&M

Alltså de är menningen att de ska vara ett hål där :D lite annorlunda men rolig outfit, man måste ju sticka ut , huh ? nej gud jag skojade bara ! Kände bara för att ta på mej nåt riktigt konstigt ! <3
nej nu ska jag fortsätta sen ska jag träna!
puss på er !


Postat av: DEAQ

cool , egen stil , det gillar jag !

fin blogg förresten!<3<3

2009-09-15 @ 19:14:08
URL: http://deaq.blogg.se/
Postat av: vonsoifa...

haha !!!!! snyggt!!<33 det blev allt en egen stil... puss!!!!

2009-09-15 @ 19:57:26
URL: http://vonsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

har en sån där tröja fast den e från barcelona och är typ rosa :D

2009-09-16 @ 15:15:47

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback