Bowling!

Heeeeeeeeeeeeej på er! Marre här IGEN! ;) ;)

Hahah jag tycker att det är kul att blogga här så nu bloggar jag här igen! :D men när amanda är frisk då kommer hon tillbaka! ja vet att ni kommer att sakna mig... men ni får stå ut med amanda. HAHA nee jag bara driver! såklart vi vill att amanda ska komma tillbaka! :P :)

Men idag ska vi åka och bowla! (simgruppen) och amanda hänger med! Vi ska bowla vid 5, så klockan fyra eller nåt ska jag, Sofia och Ullis träffas på donken o äta! vi har frågat om amanda vill hänga med... men hon vet inte riktigt för hon e ju inte helt frisk... :( men vi får hoppas! :) <3

Innan bowlingen vet inte jag vad jag ska göra.... jag ska nog måla naglarna som amanda skulle göra nu!;) ;) haha. men vi får se om jag orkar! nu när det är lov ORKAR JAG INTE bry mig om mitt utseende så mkt :P jooo lite, men inte alls lika mkt som när jag går i skolan. haha så ni alla vet så går jag i järla skola ;))

aja, vi hörs kanske imorn! :) pussss

Marlene :) <3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback