Bästa Mika idag!

Tjeeenare, idag var jag med Mika! Det var så länge sen jag träffa henne! vi hade i alla fall skit kul som vanligt! vi satt vid datorn och flummade självklart, love ya by the way ! hahahah, sen drog vi hem till Mika och hämtade lite grejer, sen tog vi bussen till forum och shoppade! Vi provade massa kläder på Zara och kollade runt, åt lunch och fikade och pratade! Suuuuper, och flummade lite såklart! Haha, mika köpte världens snyggaste skjorta på Zara, och jag köpte ett halsband på guldfynd och en lott för 10 kronor där jag stötte bröstcancer fonden! Nu har vi gäster och det är kompisar till mamma och pappa så jag sitter och kollar på en film som kommer på 3:an :D nu pratar jag med marre´också !
imorgon ska jag vara med ullis , världeens bästa tjej! 
nu ska jag dra!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback