Första riktiga skoldagen!

Heeeej! Idag började jag 08.10 så jag åkte med Mamma, sen så stod Elise vid övergångsstället så vi gick tillsammans och träffade Marre, sen när vi var vid fotbollsplan så träffade vi Tove också! Så vi gick tillsammans till skolan.
I skolan så hade vi spanska första lektionen sen hade vi Bene! Bene är bra! Sen hade vi KLASSFOTO!!!!!!!!! aaaaah, det gick bra ! Har fått bilderna, eller jag har sett dom på internet , jag är ganska nöjd faktiskt!  Haha i alla fall, sen hade vi Idrott, sen vare lunch och vi fick fiskburgare , mums? neej! Sen hade vi rast då gick vi runt lite och letade efter vårat klassrum och sen hade vi NO och sen hade vi matte, sen slutade vi 15.10 och då så gjorde jag och Madde sällskap till bussen, men jag missade den så jag gick till mammas jobb och då var klockan typ 4 sen åkte vi hem och då blev allt jätte stressigt eftersom jag inte hade ätit för träningen och så och klockan va typ kvart i fem.. så förlåt att jag inte tränade idag tjejer! Kommer imorgon istället!

Nu messar jag med Fanny och Linnea, ska kanske köra lite ensam landträning om det slutar regna :(
PUSS <3


haha Anna & Jag när vi sov över hos Mika! :D <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback