Frankfurt!

Hejsan svejsan! Rubriken är bara en liten rolig sak om engelska lektionen! haha ;) I alla fall, idag slutade jag 16.40 fattar ni?!?! 16.40!!!!!!!!!!!! sjukt ju! I alla fall, jag sprang till cafeterian och va fett stressad och köpte en  macka och sen gick jag till simhallen och åt den och sen bytte jag om, och gud jag har typ aldrig varit så stressad i hela mitt liv ;o kooonstigt va? I alla fall, idag i skolan gick vi till fotografen och ville ta ett " kompisfoto" :p
Det var jag, Madde, Fanny, Linnea, Malin, Siri och Carro :P <3 vi blev jätte snygga faktiskt!

nerifrån: Fanny, Malin, Carro, Linnea, Jag, Madde och högst upp Siri! :D snygga vi är!
Kommer en underbar låt som påminner om sååå mycket minnen med Ullis!

Postat av: Ullis

Älskar dig Manda! <3333

Och varje gång jag hör låten tänker jag på dig <333

2010-08-31 @ 15:35:01
Postat av: Amanda

Älskar dig med Ullis! Du är bäst <33333

2010-08-31 @ 20:03:50
URL: http://akeii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback