Shaaa Sverige!!

Updatering fran Malta da, som ni kanske fattar kan man inte skriva dom tre sista bokstaverna har. Dom har seriost varldens konstigaste tangentbord, jag fick nastan damp for att det nastan inte gick att skriva @ men det funka till slut :D haha, i alla fall, nar vi kom hit for en vecka sen sa fick vi vanta pa varat rum jatte lange :O men i alla fall, vad har vi gjort hittills, vi har solat jatte mke och  badat i takpoolen, varit pa spaaet, varit ute pa Captain Morgon Cruises kryssning, dar det fanns manga italiernare, vilket jag gillar starkt! haha! I alla fall, vi har snorklat, shoppat, atit god mat och haft det jatte najs! Idag har vi stekit pa taket som vanligt, snart ska vi nog dra ner till havet som ligger 40 meter ifran hotellet ! kommer hem pa torsdag , och da bloggar jag mera !

puss <33333333


Postat av: hanna

Frågestund på bloggen♥ fråga vad du vill♥



puss♥

2010-08-01 @ 19:58:23
URL: http://skojmedhanna.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback