ung08 med Mika!

Hejsan! Förlåt för att jag inte bloggat så mycket förlåt! Igår var jag med mika på ung08 och det va super kul! Vi fick såna dära stämplar, jag kallar det för det ;) haha, sen gick vi runt och provade massa saker och sånt! Sen fick vi fake free, som till slut blev det till ake ree ;) minne! Sen såg vi och träffade nåra vi kände och så ;) sen kollade vi på 5 - kamp och sen så kollade vi på sms SM, säger bara : herregud! skit snabbt! Haha, nej men sen gick vi till gallerian och åt lunch och checkade lite dära och sen gick vi till hötorget och checka där också, sen så gick vi tillbaka till ung08 en stund sen drog vi vid 4 - halv 4, då drog vi hem till mika och drog och badade i glasan! Kul! Sen gick vi hem till mika och packade hennes grejer, sen körde hennes pappa oss hem till mig.

Mika sov hos mig och vi åt middag och spelade Wii fit plus, sen gick vi till parken och jag trampade på 3 mördarsniglar!!!! USSSSSSCH! Fan va jag och mika skrattade! Så himla kul ! haha sen gick vi hem igen och sen så fixade vi där vi skulle sova och så, sen så poppa vi popcorn och så dushade vi och sen kolla vi på halva she´s the man och sen hacka den och sen kollade vi på wild child ;) sen snacka vi och somna vid ungefär halv 3 tror jag ;)

Vi vaknade vid ungefär 10 och sen vid halv 12 - 12 så åkte vi till eriksdalsbadet och trodde att hopptornen va öppna men icke sa nicke! Så vi va i äventyrsbadet och i stora bassängen och sen åt vi lunch och badade mer och sen kom vi hem vid ungefär 4 - halv 5, och då spelade vi Wii as länge och skrattade som fan ;) haha sen drog mika vid kanske sju ungefär! HÄRLIG HELG MED UNDERBARA MIKA! :D <333

mika!

haha herregud, sååå kul!

jag i glasan ;D

mika coolish! :D <3

haha precis när jag trampade på den andra mördarsnigeln! :D hahah

haha jag och mika! Nej men puss på er! <333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback