För ett år sen..

Jag kan inte fatta allt som hände för ett år sen, om man tänker efter är det ganska sjukt. Det var ett år sen jag sökte in till idrottsklasser, på fredag var det ett år sen jag fick reda på att jag kom in i idrottsklass. Och nu har jag snart gått en hel termin i idrottsklass och 98orna hade sin slutintagning idag. Dom har samma ställning som jag hade för ett år sen. ETT ÅR. det har gått sjukt fort. Det är jul snart ju, om 9 dagar! helt sjukt. För ett år sen tvivlade jag på att tacka ja till idrottsklass. Jag fattar egentligen inte riktigt varför jag tvivlade på det? På idrotten i min förra skola fick vi åka skridskor, och jag kommer ihåg att vi alltid stannade kvar när vi hade idrott som sista lektion och vi åkte i flera timmar tills det blev mörkt. Vi åkte hem till varandra för att kolla på film och mysa. Vi åkte pulka i dannes backe. Vi hade mini jul hemma hos mig och myste sönder, och hade sönder lampan i min bastu. Som tur var, så var det ju inte vårat fel xD Jag vill verkligen att det här jullovet ska bli sjukt roligt! Det kommer det säkert att bli, har lite planerat! Förra julen firade vi hos mina kusiner, och nyår firade vi hemma hos Sofia, vi fick ingen taxi hem så vi sov på deras soffa. Mysigt värre. Den här julen/jullovet ska bli bäääst! :) och det är ni som gör så att det blir bäst!

Det här var jag i December 2009. En av dom första bilderna jag tog med min nya kamera som jag fick i julklapp. Tycker ni att jag har förändrats sen dess?
nu ska jag återgå till mitt biologi pluggande, bäst att börja gräva.
howdy!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback