JÄVLA IDIOT!!

Åh fatta hur arg jag är. Mitt huvud kommer sprängas snart, jag vill bara få ut allting. Men det går inte. Det var världens bästa dag, jag var med Vendela som jag inte hade varit med på länge, jag träffade Daniel, som jag inte heller hade träffat på länge, vi hade skit kul, gick in på mediamarkt och jag visar kameran jag vill ha, sen går vi upp till mac datorerna och sen ska jag visa min skoldata, och vad händer då? jag känner i fickan och känner inte min mobil, what the fuck?! är den borta? jag trodde först att danne eller vendela hade tagit den för att skoja, men det hade dom ju inte, vi letar överallt i hela affären och jag får panik. Vad är det för hemsk människa som går och tar andras jävla saker som man har betalat sjukt mycket pengar för?! är du dum i hela huvudet eller?! vet du hur jävla mycket just DU har krånglat till mitt liv?! jag kommer få vara utan mobil nästan hela jullovet, hela fucking jullovet! DU HAR FÖRSTÖRT MITT JULLOV!! JÄVLA IDIOT! Den mobilen var ändå ny, jag fick den i slutet av oktober, min underbara XPERA X8 , min bästavän ♥ nu är den borta, och mina föräldrar är grymt sura på mig. Hur kan jag vara så klantig att lägga min mobil i en öppen ficka? vem som helst som ser att den ligger där kan ju ta den, jag skyller på mig själv jävligt mycket också, men jag kan fortfarande inte fatta vad det är för människa som kan vara så grymt dum att ta andras saker!? det här är tredje gången min mobil blir snodd!! TREDJE GÅNGEN!  det händer alltid mig, allting händer mig, det är som om alla vänder sig emot mig?! Jag klarar mig inte utan min mobil, jag håller i den konstant, och jag klarar inte av att ha den i väskan, jag måste ha med mig den överallt. Nu kan jag inte det, pågrund av dig! Jag kommer inte kunna kontakta mina vänner under jullovet, och jag kommer få betala en massa pengar?! FÖR ATT DU SNODDE MIN MOBIL?! jag är så jävla arg just nu, det blir ju bättre när mina föräldrar är arga på mig. Visst det är mitt fel också och jag är grymt ledsen och besviken på mig själv! Jag vill gå och dö just nu! Du har verkligen förstört min dag! JAG HADE SUPER KUL MED MINA VÄNNER, SÅ SNOR NÅGON MIN MOBIL?! 
jag orkar inte blogga mera ikväll, ni får ha det j-vligt mycket bättre än jag


Postat av: sofia

Amanda... andas!! du kommer hitta den! om du inte gör det... tänk såhär: du kommer få en ny mobil ngn gång i livet!!!



håller tummarna! :P <3 <3 <3

2010-12-18 @ 22:18:43
URL: http://vonsofia.blogg.se/
Postat av: Anna

stackars dig!!! HATAR DOM JÄVLARNA SOM SNOR ALLA DINA MOBILER!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3

2010-12-19 @ 10:15:15

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback