KÖTTBULLAR

jag har bakat köttbullar med min älskade far och mor! Super najs, jag längtar fett mycket tills imorgon, vill bara gå och lägga mig och vakna upp på julafton! Smsar just nu med Fanny min älskling som sitter i bilen och har tråkigt, så jag försöker uppmuntra henne, men jag lyckas nog inte, men vi har lite serious talking! Imorgon kommer Mikaela och Rasmus över till oss och äter julbord och vi kommer ha det jätte nice! :) GOD JUL PÅ ER OM JAG INTE HINNER SKRIVA IMORGON!
GOD JUL!!!!!

jag älskar & saknar dig!

Postat av: Lovisa

tacktacktacktacktack!

trodde att min blogg skulle se sjuk ut föralltid, tack tack tack! :)<33



en sak till bara, vet du hur man gör så att linjen mellan inläggen och menyn blir längre och går upp ända till header eller vad man nu säger.:D

2010-12-23 @ 18:43:54
URL: http://kapananen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback