Köttigt med sista skoldagen!

Shena! Idag var det sista riktiga skoldagen, för imorgon kommer vi till skolan, ser på musiklasserna, har typ fika eller nåt och sen slutar vi, najs or what? :D Idag i skolan hände inte mycket typ, på idrotten hade vi cirkus typ, vi hoppade massa hopprep och gjorde tablåer, kul var det, sen efter idrotten stannade jag kvar och väntade på träningen skulle börja, olle, gabbe och bjur höll mig sällskap tills dom skulle dra :) träningen gick bra, vi hade typ fika efter och så, det var naajs! :D nu ska jag snart äta något, tror jag. Imorgon efter skolan ska jag vara med Emelie och Malin det blir najs! MINA BRUDAR!! massa puuuuuuuuuuuuuuusssar!
dagens outfit typ, kofta: part two. Linne: Ginatricot. Chinos: Ginatricot. Skärp: i have no idea!
HOWDY!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback