Min dag

Jag vaknade klockan 10 i 7, jag gick upp och valde kläder, sen öppnade jag min choklad kalender och åt upp choklad biten, sen gick jag ner, åt frukost, sminkade mig och fixade håret. Sen gick jag upp och borsta tänderna sen åkte jag till mammas jobb med mamma. Jag satt där och drack Cafe Moca, sen åkte vi till sjukhuset och fick köa jätte länge typ. Sen kom vi fram till sjukhuset och så gick vi in och anmälde att vi var där, sen gick vi och satte oss, och då satt vi där i 40 minuter och väntade, sen fick jag gå in, och det var klart efter en kvart kanske. Sen köpte vi lunch och sen gick vi ner till bilen och åkte till skolan, i skolan hade vi boxning, alltså jag var inte med, för jag hade inte idrottskläder, men jag var med lite, sen kom nån åt en nerv på mig så jag börja skaka sjukt mycket, och sen så hade vi lunch, sen hade vi rast och då satte vi oss uppe i N korridoren, sen hade vi NO, sen slutade vi och då åkte jag hem, tog bussen en liten stund med Malin och Linnea och sen med Simon och Bjur. Dom är blonda.. jaja, sen kom jag hem , åt lite och nu ska jag snart på träning. det är min dag hittils!
Puss!
Bild tagen från Nea, från när jag var hemma hos henne i söndags :') <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback