MYSER NER MIG SJÄLV <3

Hejhej!
Igår slutade jag 13.25 för att 98orna hade intagning på våran idrottstid så vi fick sluta tidigare! Då drog jag, Fanny och Linnea till forum och kollade julklappar och sen åkte jag hem , och påvägen hem träffade jag Anna!! vi pratade i typ 40 minuter tills vi blev aldelles snöiga och höll på att dö av att de var så kallt! Jag hade inte träffat henne sen i somras så allt man ville säga bara forsa ut! haha, sen städade jag lite när jag kom hem , sen kom ullis, vi chillade, sen åkte vi och handlade, sen dansa vi lite, sen åt vi god mat, sen bakade vi kladdis, och kollade på idol samtidigt, sen gick vi ner och dansade ännu mer, sen åt vi kladdis och sen kollade vi på film, the last song, den var så himla sorglig, jag typ grät för mig själv sjukt mycket! så sorglig :'( sen så snackade vi, och sen somna vi vid halv 2 - 2 :) vi vaknade vid 10, då åt vi frukost, och sen spelade vi spel och satt vid datorn, sen dansade vi massor och sen åkte hon hem, då dushade jag världens längsta dusch! Sen klippte jag mig och sen fixade jag mig lite, och nu har vi lite " gäster " över, vi har ätit gott och snart ska jag öppna lite mysig choklad och bädda ner mig i soffan eller något! Puss på er!
jag just nu, hoppas ni har en underbar lördag kväll!
puss


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback