Ny hajdräkt :)

Hej!
Igår efter skolan var jag med Wille, jag slutade 14.15 då för att min mattelärare är idrottslärare och det har jag redan berättat. I alla fall, idag var jag på tvåan med Fanny, det var fett kul som vanligt! Sen tränade jag, det var jobbigt , och sådär kul. Imorgon slutar jag typ 13.00 för att 98orna har intagning igen, så då slipper jag idrotten! Haha lite roligt! Ska träffa Ullis imorgon och hon ska förmodligen sova här! Det blir roligt!
Pappa kom hem från London idag, där har han varit i en vecka, han hade med sig julklapppar tror jag, har inte fått dom än, får dom ju på julafton förmodligen, men jag fick ett par inne gympa skor och en ny hajdräkt! Jag älskade den! Den var super skön, fast väldigt tight, men det ska ju vara så :) nu ska jag städa lite och plugga!
PUSS <3

jag och nåra av mina älskling tjejor <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback