Presentera mig själv :)


tjenna :)
Som ni vet, heter jag Amanda, är 13 år och fyller år den 23e januari 1997.
Jag är knäpp, galen, flummig, rolig, snäll, omtänksam, ja du kan kalla det vad som helst!
Jag älskar vatten, och att simma, jag älskar mina vänner & pojkvän sjukt mycket!
Jag går i sjuan i Ekliden, idrottsklass. Jag älskar min klass, jag har ingen aning varför,
alla är ju typ så underbara, vi har ändå bara gått i samma klass en termin, men alla
är typ som bästvänner. 
Jag är väldigt modig enligt mig, jag är ingen tönt precis :§
jag gråter ganska lätt, jag är ganska känslosam och deppar ibland,
men det gör väl alla? 
aja, imorgon får ni höra om " Kärlek just nu " 
puss


Postat av: Vendela

Bilden är underbar

2010-12-11 @ 13:23:24
URL: http://vevs.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback