prov, redovisning, omprov..

Hej!
Åh, jag blev lite sen imorse, men det var najs, jag fick reda på vad nutte betyder, man får reda på mycket när man sitter bredvid Jonte :) Vi fick julbord till lunch, alla nior typ preja as mycket i kön, alla typ skrek och ramlade hit och dit :S På idrotten dansade vi typ ringdans eller nåt, sen hade vi biologi prov, det var inte lika svårt som jag hade trott, det gick nog bra, sen hade vi engelska redovisning sen fick vi pepparkakor , sen hade jag och madde omprov för vi var inte med när dom andra gjorde ett matte prov, kom hem vid kanske halv 5. Är fortfarande väldigt snuvig, så jag får inte träna :/ snart ska jag dra mig mot teven, den kallar!! :O 
nu kom mamma och min syster hem, HOWDY!

ååh, underbara ställe, jag saknar dig norrköping!! <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback