rolig dag med Nea :')

Hejsan!
Vaknade typ 11 imorse, då myste jag ner mig själv lite, sen chattade jag med Nea, sen bestämde vi att jag skulle till henne så jag åkte till henne, och vi satt vid datorn, pratade as mycke, lyssna på musik, skrattade hade det kul , har inte träffat henne på ett halv år typ! Sen åkte jag hem och sen så åkte jag till forum och letade efter skor, men dom fanns inte i min storlek, men vi ska beställa UGG till mig, men leverans tiden var 8 - 12 dagar, och jag behöver nya skor NU!! haha, men sen har jag chillat, kollat på Gossip girl och haft det chill, och vet ni vad jag ska börja med ? JO DETTA:

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Kärlek just nu
Dag 03 – Julafton i år
Dag 04 – Min dag
Dag 05 – Mina bästa vänner
Dag 06 – Vad är kärlek?
Dag 07 - Min tro
Dag 8 – Mina drömmar
Dag 9 – Min första kyss
Dag 10 – Mitt favoritminne
Dag 11 – Någon som betyder väldigt mycket
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 – Det här får mig att gråta
Dag 14 – Mina rädslor

Dag 15 – Det här saknar jag
Dag 16 – Ett sista ögonblick

roligt va? eller vad tkr ni?

haha puss <33



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback