SUM SIM KVAL MED UPP SKÄRD FOT!!

Hejhej!
Idag var det sumsim som gällde! Nervöst var det! Igår var jag med marre efter skolan och vi bakade kladdkaka och kollade på DHW, sen åkte vi till eriksdalsbadet och simmade in, sen hade jag gäster över! det var kul!
Idag simmade jag in i 45 minuter, och nu till min uppskärda fot: jag skulle göra en start på en startplatta som var sönder, den hade en spricka i mitten, så startade hannes mig, och puttade mig lite, då skärde jag upp foten. Det blödde pretty mucho!! jag som hatar blod! Men allting gick sjukt bra! Jag fick plåster och en massa tejp och efter en stund kändes det som om jag inte hade gjort illa mig! vi simmade lagkapp och jävlar vad taggade vi var! jag simmade 100 rygg och när jag kom in i mål och såg min tid och insåg att jag hade kvalat till sum sim, då typ dog jag! jag är grymt stolt över mig själv! :D 
nu ska jag kolla på sex and the city!
puss<3
love u brolleeeh!!! <3

Postat av: Siri<3

Love u too Kimpan ;) <33333

2010-12-12 @ 02:12:24

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback