Underbar eftermiddag med Emelie och Evelina!

Hej!
Jag pallar verkligen inte sån dära dag 09 och sånt där, jag orkar inte med det. 
Idag efter skolan träffade jag Emelie och Evelina, vi drog till forum och handlade, sen satte vi oss vid BK och åt och skrattade ihjäl oss, det var så sjukt himla kul! Emelie bah : earthquake!!!!!!!!! aaaaaah! det var en super härlig eftermiddag, vi satt och prata, skrattade och myste i typ en och en halv timme, sen gick vi runt lite, och sen gick vi på toa, och då putsade Emelie sina skor på nån maskin grej, så dom blev helt glansiga :S haha kuligt! Sen drog jag till träningen, det kändes bra! Nu sitter jag och kollar på robinson, håller på att dö , jag vill sova! Imorgon ska jag hem till Marre efter skolan, vi ska chilla och sen ska vi åka och simma in i bassängen och träna. 
Nu ska jag kolla på tv och mysa, puss!
malin, linnea, siri och jag ;) jag i snebena! omg! :D <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback