DAGARNA!

Sheeenare!
Sorry att jag inte bloggade igår, men jag orkade inte för först drog jag, Mika och Ebba till forum och var där och fikade lite och kollade på massa saker och hade det suuuuper bäst! sen gick jag direkt till träningen, och sen var jag trött när jag kom hem så jag orkade inte slänga in något inlägg!
Men idag, hade vi redovisning och det gick väl bra.. vi hade lite för mycket text bara.. men men.. sista lektionen hade vi idrott och då var det typ valfritt mellan, tennis, pingis och badminton, och såklart blev det tennis!
haha! Sen kom jag och då tog jag lite mellis sen satte jag på hög Michael jackson musik! I LOVE!
Sen har jag väl suttit och sjungit och dansat till Michael jackson låtar lite hit och dit.. och snart ska vi äta god middag, och sen blir det tv! OCH JAG SKA FÅ BEN & JERRY´S! I LOOOOOOOOOOOOOOVE!
Okej, ni får ha en super bra fredag kväll , och juste.. det kanske inte blir så mycket bloggning i helgen eftersom jag har simtävling!
Wish me good luck!
PUSS <333



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback