Frågestund svar!


SV: haha, jo jag gillar ingen kille på " kärlekssättet alls faktiskt!
och andra frågan, det går inte att svara på! det är för svårt! jag har många bästa kompisar!



Hej Lina!
1. Det som fick mig att börja blogga var Vendela, faktiskt! Hon hade en blogg och då ville jag också ha en!
2. Ja du.. massa saker! träna, vara med kompisar, kanske åka nånstans, och ha det suuuper!
3. En idrottskola!
4. Jag vet inte riktigt! kanske H&M, Monki?
5. Jag har massor , som typ Ebba, Mika osv!
6. Haha tackar! Eh jo det kan ta från 20 minuter till 1 timme faktiskt!



1. Ja du, Dessie och Kissie tycker jag är helt idiotiska, men Paow är lite mer självständig, sen tycker jag om Foki och Kenza faktiskt!
2. Varför , jo för jag ville skriva av mig lite och berätta för andra vad jag har gjort och så!
3. Idrott :)
4. Gud jag har jätte många! Men just nu är det nog
http://febbs.se
5. Jag och Mika går i samma klass!
6. Haha ja du massa med knasiga saker! allt från att vandra i skogen till att leka hulliganer!


På kläder, hmm... massa olika, tommy hilfigher och Part two tror jag :D
på väskor, I DONT KNOW XD haha.
Skor, det vet jag inte heller, bara dom är sköna och snygga och bra!
Elitsimmare, asso jag tävlar ju inte precis i SM och så, men jag är ganska bra!



1. Nej det har jag inte :P
2. Min idol, gud jag har faktiskt ingen idol om jag ska vara ärlig ;D
3. Jag tycker det är kul att skriva av sig och att folk kommenterar och så!


hmm... jag vet inte.. tror denna :

I looooove !



jo visst kan jag det!

aa här är en liten bild då :D


Haha marre! jag vill inte ha godisförbud , men jag vill ha pengar! :D hahhaa <33


Okej, först tar jag concealer där jag behöver, sen täcker jag över concealern med lite puder, sen mascara och sen lite läppglans! :D


1. Evelinas hår!
2. gud jag vet inte, jag vill ha min mun!
3. DIN ANNA!!
4. Ebbas ben helt klart!
5. Mikas !
hhaha nej skit roliga frågor ju!! <3



Tjeeenare!
Jo såklart jag kan det! skriv till mig på msn så fixar jag de!
DIG MEE <333333


Det var alla frågor, om ni inte visste det så är jag sjuk... så jag är hemma, nu ska jag sova lite!
PUSS <3

Postat av: Veronica♥

Haha roliga frågor :D Hur är de med dig??



Älskar dig snygging♥♥♥♥

O saknar dig något enormt!!♥♥♥

Puss!♥

2010-02-18 @ 20:24:53
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback